driftsmelding: Nå kan du velge utseende på hvordan foruminnleggene skal vises. Åpne foruminnstillingene dine.

» fettnerd.no » forsiden » Generelt » Rusmidler » hasj er ikke bra

Gå til side Forrige
Skrevet av Innlegg
maztox 20 7747p

LULZ
Ble fettnerd: 23.05.2007
Fra: Utlandet - Cuba
Poster: 524
Idle: 7t, 3min
Rykte:
#777865 Postet 21.02.2010 01:47:04       Tittel: sv: hasj er ikke bra
wen skrev :
damn, er helt utrolig hvor lite dere vet. saken er at det er forbudet som er farlig, ungommer, ansvarlige voksne etc blir fenglset og straffe forfulgt resten av livet pga noe som er DERES valg, ikke ditt! er de en fare for samfunnet, så STRAFF DEM! men er de ansvarlige med det de driver med hvorfor straffe dem ? narkotika som det kalles, ødelegger vistnok noen liv, mange av disse pga reddsel for at helsevesnet skal anmelde dem og derme få sanksjoner!
Norsk lov har null toleranse mot norkotika, men ingen forstår at det er nettopp denne null toleransen som er FARLIG! uskyldige forbrukere blir tatt i samme kam som andre kriminelle.
om du så velger å røyke cannabis isteden for å drikke, fordi du mener det er best for deg, hvorfor skal andre da få bestemme over deg ? lage problemer for deg, det er ikke narkotika som er problemet folkens, det er hele hysteriet bak og straffeforfølgelsene og sanksjonene som er farlig!
har du gjort noe galt, fortjener du å bli straffet, men hva man gjør med sin egen kropp angår deg selv. sånn btw alkohol industrien dreper ,ødelegger og skaper familie konflikter i DOBBELT så stor grad som ALL narkotika til sammen. JA DET STEMMER FOLKENS .
Og dette er bare toppen av kransekaka, vi har ikke kontroll over barn som kjøper hasj.
politet bruker MASSE resuser på å fakke cannabis nytere som ikke gjør annet en å sitte i sin egen leilighet og nyter noe de selv har valgt å nyte. Mens når det er snakk om vold, voldtekt, barnemisshandlig, innbrud, så kan du forvente at politiet ikke har resurser til dette.

hvorfor la det gå så vanvittig langt før man skjønner alvoret.

slutt å stemple folk som avskum bare fordi du er uenig med dem, dere er tytje meg ta ikke bedre en nazi tyskland på sitt værste!

redigert 12.11.2009 16:21:48

quoted for truth.

til toppen
Psychokid 18 7111p

usaklig
Ble fettnerd: 08.09.2006
Fra: Nordland - Meløy
Poster: 753
Idle: 5d, 4t
Rykte:
#778105 Postet 05.03.2010 05:51:31       Tittel: sv: hasj er ikke bra
Jeg skjønner ikke dealen her, jeg kunne ikke brydd meg mindre om hasj blir legalisert eller ikke.. folk får tak i det om de vil.

Jeg for min del har ingen planer om å røyke hasj, selv om jeg må innrømme special brownies frister litt.

Farlig eller ikke farlig gidder jeg ikke uttale meg så mye om, siden jeg ikke har prøvd det eller har fått erfart virkningene av det..
Eneste jeg har hørt er at hasj er farlig for at man kan få trang for noe sterkere enn hasj, men det er vell opp til hver enkelt?
Klart det blir jo farlig for andre om en person havner i den såkalte "hasjpsykosen", men regner med det er flere slåsskamper ute og går når det er alkohol inn i bildet.

du va djævelsk fin, vill du kom å sjå hybeln min? :)
til toppen
assaw 16 59p

random
Ble fettnerd: 02.10.2007
Fra: Hordaland - Bergen
Poster: 40
Idle: 180d, 19t
Rykte:
#778375 Postet 14.03.2010 00:50:41       Tittel: sv: hasj er ikke bra
Til de som sier at hasj ikke er bra, håper jeg dere ikke drikker alkoholholdige drikker heller, det er akkurat like skadelig. Alkohol er gift, men det tenker de fleste er HELT greit! Den eneste forskjellen er at hasj er forbudt i Norge, noe som gjør at det virker "skumlere" fordi de som styrer landet ikke har peiling på rus. Rus politikken i Norge suger..

I Nederland er hasj helt lovelig, og har fått inntrykk av at det ikke ødelegger samfunnet på noen måte.
til toppen
maztox 20 7747p

LULZ
Ble fettnerd: 23.05.2007
Fra: Utlandet - Cuba
Poster: 524
Idle: 7t, 3min
Rykte:
#781277 Postet 05.05.2010 13:21:26       Tittel: sv: hasj er ikke bra
^ har du vært i nederland? var i amsterdam for ei lita stund siden. kan love deg folk er fucked up der nede. der selger dem alt av dop på gata. kjøpte selv kokain første dagen

til toppen
bollevik 16 1609p

1337
Ble fettnerd: 20.05.2006
Fra: Hordaland - Bergen
Poster: 1,354
Idle: 78d, 23t
Rykte:
#781343 Postet 05.05.2010 20:33:44       Tittel: sv: hasj er ikke bra
hasj er bare kjempe kjempe kjempe kjempe kjempe teit., huff!

Tataa
til toppen
fettnerdforum » sv: hasj er ikke bra

Gå til side Forrige

board created by Stephen Fenne and Martin A. Wilhelmsen
v1.980b executed in 0.082937

Stephen Fenne © 2000-2010
All rights reserved
changelog for 980
this site is designed with the perspective of Mozilla and should work with IE, Opera and Mozilla.